Marka Majonez Kielecki lekki otrzymała kolejną prestiżową nagrodę – „Złota Innowacja FMCG 2019” – przyznaną na podstawie opinii konsumentów biorących udział w badaniu internetowym. To już kolejna nagroda jaką otrzymały produkty naszego Klient od prestiżowego magazynu branżowego w tym roku.

Na uroczystej gali 24 października 2019 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie, ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail” organizowanego przez wydawcę ogólnopolskiego miesięcznika „Hurt & Detal”. W konkursie wzięło udział ponad 220 innowacyjnych produktów w kategorii FMCG i ponad 40 produktów w kategorii Retail. Majonez Kielecki lekki otrzymał „Złotą Innowację FMCG 2019” w swojej kategorii produktowej – „Przyprawy”. Wyrób doceniony został za wyjątkowy skład. O wyborze laureata decydowali konsumenci biorący udział w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence.

Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!