Paulina Kobus

PR Account Manager

Ukończyła filologię polską i dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim oraz produkcję filmową w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Po studiach związała się z siecią multipleksów Silver Screen Word Cinemas, gdzie kierowała strategią działań komunikacyjnych. Pracowała także dla wielu instytucji kulturalnych zarządzając ich strategiami komunikacyjnymi, m.in. Stowarzyszenia Filmowców Polskich Jacka Bromskiego czy Studia Filmowego Tor Krzysztofa Zanussiego, a także odpowiadała za rozwój PR warszawskiego Teatru IMKA Tomasza Karolaka.

Realizując swoją pasję związaną z filmem i kulturą pracowała na planach filmowych m.in. „Vinci” w reż. Juliusza Machulskiego czy „Mniejsze zło” Janusza Morgensterna, a także jako producent wykonawczy filmu dokumentalnego „Lalkarz” z udziałem Irène Jacob.

Jako manager zespołu odpowiadającego za technologię i nowe rynki w Best Brands PR wspiera firmy w zakresie strategicznych działań marketingowych oraz odpowiada za kreowanie wizerunku marek w mediach. Zarządza zespołem specjalistów, który tworzy i prowadzi strategie komunikacyjne w zakresie 360°,  blogi eksperckie i inspiracyjne dla klientów oraz realizuje kampanie reklamowo-wizerunkowe w social mediach.

Pasjonuje się współczesnym teatrem, praktykuje jogę oraz trenuje crossfit. Uwielbia tajskie jedzenie, portugalskie wino i muzykę brazylijską.