Monika Apitz

Dyrektor Generalny

Od prawie 20 lat związana z branżą komunikacji, marketingu i dziennikarstwa.
Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego – jako magister dziennikarstwa ze specjalizacją public relations oraz podyplomowe studia menadżerskie na SGH.
Karierę zaczynała jeszcze podczas studiów – jako dziennikarz w „Kurierze Polskim”, a potem w „Zapraszamy do Trójki” programu III Polskiego Radia. Pisała także artykuły na indywidualne zamówienie redakcji. Po ukończeniu studiów pierwsze „szlify” w zakresie PR zdobywała przy projektach m.in. dla mBanku, Malmy, PKN Orlen Team czy Marlboro Racing Team. Od 2000 roku jako dyrektor działu jednej z największych polskich agencji PR tworzyła i realizowała projekty dla ponad 100 firm – zarówno międzynarodowych, jak i polskich, projektowała kampanie z zakresu CSR, tworzyła koncepcje komunikacji wewnętrznej oraz działania z zakresu komunikacji kryzysowej). Z zamiłowania wykładowca i szkoleniowiec (m.in. przez kilka lat wykładała na podyplomowych studiach na Uniwersytecie Łódzkim – kierunek: public relations, a także szkoliła indywidualnie zarządy firm.

Wychodzi z założenia, że największą wartością w komunikacji są nowe, nieszablonowe rozwiązania – dlatego stara się stale rozwijać w zakresie innowacyjnych narzędzi i opierać na nich strategie komunikacyjne. Jej pasją jest… pisanie.